مکمل بدنسازی خانگی کاهش وزن

شنبه 20 دی 1399
16:51
هلیا

مکمل های رژیمی خانگی می توانند با اجتناب از برندهای گران و معروف مکمل های کاهش وزن ، در هزینه های شما صرفه جویی کنند. بسیاری از این مواد ممکن است از قبل در خانه باشد. بقیه را می توانید در بیشتر فروشگاه های مواد غذایی یا خرده فروشان مواد غذایی سالم خریداری کنید. مکمل های غذایی طبیعی بیش از رژیم غذایی و ورزش می توانند باعث کاهش سرعت چربی شوند. این ترکیبات مکمل خانگی را برای کاهش وزن و دستیابی سریع به اهداف خود امتحان کنید.


قهوه و چای سبز

یک تا دو فنجان قهوه بنوشید، تقریباً 100 تا 200 میلی گرم کافئین دو بار در روز تأمین کنید. کافئین با ایجاد ترشح بیشتر اسیدهای چرب از ذخایر چربی بدن به طور طبیعی متابولیسم را افزایش می دهد. علاوه بر این عصاره چای سبز را هم تا سه بار در روز مصرف کنید. عصاره چای سبز عملکرد بهتری دارد اما به جای آن می توانید از کیسه های چای سبز معمولی استفاده کنید.


نوشیدنی خانگی جهت کاهش وزن

متخصصان می گویند: برای تسریع در کاهش وزن روزانه سه تا پنج بار از یک سرکه سیب بنوشید. شما می توانید با افزودن چند ماده پشتیبانی کننده در اطراف خانه، کاهش وزن را بیشتر کنید. سرکه سیب ارگانیک، آب، یک بسته استویا، 1/4 قاشق چایخوری دارچین، آب لیمو و 500 میلی گرم ریشه قاصدک را ترکیب کرده و میل کنید. این مخلوط وزن اضافی و آب اضافی بدن را از بین می برد، قند خون را تثبیت کرده و باعث دفع سموم از بدن می شود و با افزایش متابولیسم بدن منجربه لاغری می گردد در کنار این نوشیدنی خرید قرص لاغری از طریق داروخانه آنلاین بسیار کمک کننده است.


پروتئین خانگی جهت عضله سازی و چربیسوزی

یک شیک پروتئین را مخلوط کنید تا بین وعده های غذایی بنوشد، به عنوان میان وعده یا جایگزین وعده غذایی شود. یک پیمانه پروتئین آب پنیر، یک پیمانه پروتئین کازئین را مخلوط کنید. شیر بدون چربی، نصف موز یخ زده ، 1 قاشق چایخوری پسته، سه تکه یخ و 1 قاشق غذاخوری کره طبیعی و بادام زمینی را با هم ترکیب کنید. این دستور تهیه اسموتی یا شیک است که علاوه بر خوشمزه بودن، شما را ساعت ها سیر نگه می دارد ، باعث ایجاد عضله و کاهش وزن و افزایش چربی سوزی می شود. علاوه بر این خرید اینترنتی پودر پروتئین از طریق داروخانه آنلاین پیشنهاد می گردد.


ال کارنیتین و فلفل

قبل از هر وعده غذایی یک عصاره کاین یا فلفل قرمز همراه با اسید آمینه L- کارنیتین مصرف کنید. متخصصان می گویند: فلفل قرمز حاوی ماده شیمیایی کپسایسین است که از طریق ترموژنز یا ایجاد گرما در بدن ، سرعت متابولیسم را افزایش می دهد. ال-کارنیتین در انتقال اسیدهای چرب به میتوکندری - نیروگاه های سلول - که در آن چربی می سوزد تا انرژی ایجاد کند، عمل می کند.

ترکیبی از اسیدهای چرب چربی سوز را با سه وعده اصلی غذایی خود در روز ترکیب کنید. روغن ماهی یک قسمت از فرمول را تشکیل می دهد، چربی سوزی و چربی های امگا 3 را تقویت می کند. بنابراین ب رعایت رژیم غذایی، ورزش و مصرف و خرید قرص کاهش وزن و مصرف و خرید اینترنتی مکمل چربیسوزی از داروخانه آنلاین به تناسب اندام خود کمک کنید.


[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار پزشکی و سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]