رفع چروک زیر چشم با بوتاکس

يکشنبه 30 آذر 1399
13:29
هلیا

بوتاکس (سم بوتولینوم نوع A ) نوعی دارو است که مستقیماً به پوست تزریق می شود. اثر اصلی آن ضعف عضلانی است که می تواند پوست اطراف را شل کند.

موارد اصلی استفاده از بوتاکس عبارتند از:

بلفاروپاسم ( چروک اطراف پلک)

چین و چروک های اطراف و زیر چشم (چین و چروک هایی که هنگام ایجاد حالت چهره به مرور زمان ایجاد می شوند، مانند خطوط لبخند در اطراف چشم ، که معمولاً به عنوان پای کلاغ شناخته می شود)

دیستونی دهانه رحم (اختلال عصبی که باعث کشیدگی گردن می شود)

هایپرهیدروز کانونی اولیه (تعریق زیاد)

استرابیسم (چشمان ضربدری)

بوتاکس به طور مستقیم برای ناحیه زیر چشم مورد مطالعه قرار نگرفته است. با این حال ، اهداف کلی یکسان است: شل کردن عضلات منطقه برای صاف کردن چین و چروک ها.

نحوه عملکرد بوتاکس!

تزریق بوتاکس مستقیماً در زیر پوست شما انجام می شود. بوتاکس به عنوان یک روش ضد پیری با شل کردن عضلات صورت شما عمل می کند. این ماهیچه ها هنگام لبخند زدن ، صحبت کردن یا خندیدن منقبض می شوند ، که به مرور باعث چین و چروک و سایر تغییرات پوستی می شود. بوتاکس با کاهش این اثرات باعث صاف شدن پوست می شود. تمام تزریق بوتاکس باید در مطب پزشک انجام شود. این داروها ممکن است توسط متخصص پوست ، جراح پلاستیک یا پزشک یا پزشکی که به طور خاص در تزریق بوتاکس آموزش دیده است ، تجویز شود.

پزشک ممکن است ابتدا داروی بی حسی را در محل تزریق قرار دهد. این کمک می کند تا هر درد و ناراحتی را تسکین دهید. سپس مقدار کمی بوتاکس تزریق می کنند. شاید یکی از بزرگترین مزایای بوتاکس کمبود زمان مورد نیاز پس از تزریق باشد. از آنجا که این جراحی نیست ، می توانید بلافاصله به فعالیت های عادی خود برگردید.

نتیجه بوتاکس زیر چشم چه زمانی طاهر می شود؟

طبق آکادمی چشم پزشکی آمریکا، شما در طی یک هفته متوجه اثرات تزریق بوتاکس خواهید شد. عضلات صورت شما ممکن است پس از سه روز شروع به شل شدن کنند.

آیا برای ناحیه زیر چشم موثر است؟

به طور کلی ، بوتاکس یک درمان موثر برای انواع خاصی از چین و چروک محسوب می شود. برخی از افراد به دنبال درمان موقت چین و چروک زیر چشم هستند:

  • پای کلاغ
  • خطوط پیشانی
  • خطوط اخم (بین ابرو)

از اواخر دهه 1980 میلادی از مواد آرایشی بوتاکس برای این نوع چین و چروک ها استفاده می شود. هنوز تحقیقات کافی برای کنترل بوتاکس موثر در چین و چروک و پف زیر چشم انجام نشده است. اما مصرف و خرید کرم ضد چروک زیر چشم چشم و خرید کرم جوانساز از طریق داروخانه آنلاین بسیار موثر می باشد.

پزشک ممکن است ابتدا تشخیص دهد که چین و چروک زیر چشم شما چین و چروک پوستی است یا خطوط ریز است. طبق AAO ، بوتاکس برای خطوط ریز بی تأثیر است. این عکس ها روی چین و چروک های عمیق تر و پویاتر بهتر عمل می کنند. معمولا تزریق بوتاکی بین 4 تا 6 ماه طول می کشد.

برای گرفتن نتیجه بیشتر و بهتر می توانید اقدام به خرید کرم رفع چین و چروک زیرچشم با خرید قرص جوانساز از طریق داروخانه آنلاین نمایید.



[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار پزشکی و سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]