معرفی چند برند کرم مرطوب کننده

سه شنبه 27 آبان 1399
13:45
هلیا

با وجود تمام تلاش های شما (مرطوب کننده ، ماسک ، آب بیشتر ، شراب کمتر)، جهت حفظ پوستی نرم و شاداب و جوان باید گفت که یافتن مرطوب کننده مناسب برای نوع پوست شما تفاوت زیادی جهت بهبود سلامت پوستتان ایجاد می کند. بعد از آزمایش و خطای طولانی، در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین مرطوب کننده صورت برای انواع پوست آورده شده است بهتر است قبل از خرید کرم مرطوب کننده و مصرف آن به بررسی این کرم ها پرداخته تا محصول مناسب و دقیق با نوع پوستتان انتخاب کنید.

کرم آبرسان و نرم کننده ماکان

برند ماکان که در چندین سال اخیر حسابی موردتوجه قرار گرفته و محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب ارائه می دهد دارای کرم مرطوب کننده باکیفیت و عالی است که مناسب پوست‌های معمولی و نرمال است و با دارا بودن ویتامین‌های B1-B3 و B5 بر روی پوست شما یک لایه‌ی محافظتی ایجاد می‌کند و همچنین بعد از استفاده از این کرم پوست شما حالت چربی و سنگینی نخواهد داشت بلکه ترکیبات آن به سرعت جذب پوست شما شده و موجب نرمی پوست می‌شود. برای خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان کامان از طریق داروخانه آنلاین اقدام نمایید.

کرم مرطوب کننده مدیلن مناسب پوست خشک

اگر پوست خشک و حساسی دارید باید از محصولاتی استفاده کنید که رطوبت بیشتری به پوست شما می‌بخشند. کرم مدیلن مناسب پوست‌های خشک است زیرا با خرید کرم مرطوب کننده و مصرف آن رطوبت را از عمیق‌ترین لایه‌های پوست شما به روی سطح پوست می‌کشد و برای مدت طولانی بعد از هربار استفاده این رطوبت را در پوست شما نگه می‌دارد که برای مصرف و خرید کرم آبرسان مدیلن از طریق داروخانه آنلاین اقدام نمایید.

کرم مرطوب کننده قوی مای حاوی ویتامین E

این محصول ایرانی مناسب افرادی است که پوست معمولی داشته و به دنبال خرید کرم مرطوب کننده با قیمت مناسب هستند که بهترین ویژگی این محصول دارا بودن ویتامین E است که باعث افزایش شادابی و جوانی بیشتر پوست شما می شود.

کرم مرطوب کننده سی گل مدل Silk

کرم مرطوب کننده ایرانی خوب سی گل مدل Silk با هر پوستی سازگار است. این محصول علاوه بر ویتامین E حاوی عصاره‌گیاهان روغن جوجوبا و نارگیل، کره آووکادو با مزایای متفاوت می باشد. این کرم برای پوست دست و صورت و بدن قابل‌استفاده است. از بهترین ویژگی این محصول می توان به التیام‌بخش و تسکین‌دهنده، درمان اگزما و درماتیت های مختلف و ضد خارش و ضدالتهاب پوستی اشاره کرد. برای خرید اینترنتی مرطوب کننده سی گل از طریق داروخانه آنلاین اقدام نمایید.

کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره

کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره با فرمولاسیون جدید، فاقد چربی (Oil-Free) و عاری از مواد کومدوژن زا است و با ساختاری سبک رطوبت مورد نیاز پوست را به صورت مؤثر و به مدت طولانی تامین می نماید. این محصول از ایجاد جوش جلوگیری می کند و به همین علت دربرطرف کردن خشکی پوست که پس از برخی درمان های ضد آکنه به وجود می آید، بسیار مؤثر است. برخی مواد گیاهی موجود در کرم مرطوب کننده قادر است منافذ باز پوست را کوچک نماید و جلوه زیباتری به پوست ببخشد. برای خرید کرم مرطوب کننده سینره از طریق داروخانه آنلاین یا همان شرکت سینره اقدام به خرید نمایید.

کرم مرطوب کننده صورت پریم سری Matex

این محصول ساخت ایران و یک مرطوب‌کننده قوی با اثرات طولانی‌مدت برای دست و صورت است. کرم مرطوب‌کننده 24 ساعته پریم با دارا بودن اسیدهای چرب امگا 3 و 6 از پیری پوست جلوگیری کرده و چین‌وچروک‌ها را کاهش می‌دهد. کرم مرطوب‌کننده 24 ساعته متکس پریم همچنین می‌تواند برای درمان برخی از مشکلات پوستی مانند اگزما نیز مفید باشد. با خرید آنلاین کرم مرطوب‌کننده 24 ساعته پریم از خواص بی‌نظیر این کرم برای مراقبت از پوست خودتان بهره‌مند شوید.

کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر

کرم مرطوب کننده لافارر مخصوص پوست های حساس برای صورت و دست دارای رطوبت رسانی عمقی، آبرسان، کند کننده روند پیری پوست، محافظت از پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد می‌باشد. عصاره گیاهان به کار رفته از جمله پنیرک، آلوئه ورا، روغن زیتون و روغن بادام در این محصول موجب رطوبت‌رسانی طولانی مدت، پیشگیری از التهاب، قرمزی، حساسیت پوستی، بازیابی حس طراوات و شادابی پوست می‌گردد. برای خرید اینترنتی کرم آبرسان لافارر از طریق داروخانه آنلاین و سایر مراکز معتبر اقدام نمایید.


[ بازدید : 188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار پزشکی و سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]