استفاده از کرم ضد آفتاب در شب

شنبه 27 دی 1399
10:23
هلیا

متخصصان زیبایی در خصوص مصرف و خذید کرم ضد آفتاب و استفاده از آن در شب می گویند لزوماً "اشتباه" نیست، اما همچنین بهترین ایده نیست یعنی مصرف آن در شب تاثیر بسزایی در سلامت پوست شما نخواهد داشت شما بهتر است قبل از خواب حتما اقدام به مصرف و خرید کرم آبرسان و خرید اینترنتی کرم ضد چروک شب از طریق داروخانه آنلاین نمایید.


به این فکر کنید: چرا شب هنگام می توانید از ضد آفتاب استفاده کنید زیرا پوست شما می تواند از مرطوب کننده ای که برای استفاده در شب است، سود بیشتری ببرد؟ هنگام خواب پوست ما در حالت ترمیم است. این فرآیند را با استفاده از کرم شب با کیفیت و مناسب برای نوع پوست خود تقویت کنید. کرم های شبانه به طور معمول در فرمول غلظت بیشتری دارند و حاوی نرم کننده های بیشتری هستند (موادی که پوست را مرطوب می کنند).


کرم شب جلبک دریایی

این فرمول فاقد روغن است و با مواد مغذی مانند جلبک دریایی، کلاژن و اسید هیالورونیک فوق العاده آبرسان همراه است اگر کرم جلبک دریایی نبود می توانید اقدام به خرید کرم آبرسان دیگر که انواع آن در داروخانه آنلاین موجود است نمایید.


کرم شب بابونه

این کرم شب ایده آل برای پوست های خشک یا حساس است که حاوی ویتامین A و عصاره بابونه آرامبخش است پس خرید اینترنتی کرم شب بابونه از طریق داروخانه آنلاین علاوه بر رفع چین و چروک پوستتان آرامبخش نیز می باشد.


کرم شب الاستو کلاژن

برای انواع پوست های خیلی خشک یا بالغ، این فرمول با کلاژن، ویتامین های A و E و روغن های مفیدی مانند بادام زمینی و میخک غنی شده است.


درست است که مصرف ضد آفتاب و مرطوب کننده در شب مانعی ندارد اما چرا به جای آن از کرم آبرسان و کرم جوانسلز و کلاژن ساز استفاده نکنیم؟ بنابراین اگر کرم شب گفته شده در موارد بالا را ندارید می توانید می توانید اقدام به خرید اینترنتی کرم جوانساز از طریق داروخانه آنلاین کنید و یا به جای آن اقدام به خرید کلاژن ساز مناسب در شب نمایید.

پیشنهاد ما به شما عدم مصرف و خرید ضد آفتاب در شب است اما اگر به دنبال یک ضد آفتاب مناسب هستید خرید کرم ضد آفتاب با SPF بالا پیشنهاد می شود تا بتداند حسابی شما را از اشعه های مضر آفتاب حفظ کند. برای خرید ضد آفتاب در برند های ایرانی سینره و پریم پیشنهاد می گردد همچنین برای خرید کرم ضد آفتاب خارجی می توانید اقدام به خرید ضد آفتاب بایودرما نمایید.


[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار پزشکی و سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]